Doprava a platba

Ceny dopravy:

 

Přehled cen dopravy

Pri objednávke ≥ 70 €

Platba předem

Platba dobírkou

Slovenská pošta:

123 Kuriér:

Zásielkovňa:

 

0 €

0 €

0 €

 

5 €

5 €

2,9 €

 

7 €

7 €

4,9 €

 

 

Doprava zdarma platí pri objednaní tovaru ≥ 70 € a pri platbe vopred na účet. Pri objednaní ≥  70 € a zvolení platby na dobierku, účtujeme iba dobierku vo výške 2 €.

 

Zásielkovňa

Vyzdvihnutie zásielky:

Pri objednávke v eshope si vyberte našu pobočku, ktorú máte najbližšie.

Hneď ako nám eshop (odosielateľ) odovzdá tovar k preprave, tak vám pošleme email s trasovacím číslom. Cestu vašej zásielky tak môžete sledovať online.

Po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto vám pošleme SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť.

 

Slovenská pošta

Doručovaní zásielky:

Při převzetí zásilky řidičem na doručení je zaslána adresátovi SMS s informací o doručování zásilky. V případě nezastižení

a uložení zásilky na poště je opět zaslána SMS o této skutečnosti.

V případě nezastižení je adresátovi do schránky vhozen lístek s informacemi o zásilce.

 

Tvar SMS:

  • Doručovaní: Dnes vam dorucime zasielku (podacie cislo) s dobierkou (suma dobierky) na adresu (adresa adresata). Ak nebudete na adrese, kontaktujte (tel. cislo)
  • Uloženie napošte: Zasielka (podacie cislo) s dobierkou (suma dobierky) je ulozena na poste (nazov posty), mozete si ju vyzdvihnut pocas (XX) kalendarnych dni.

 

Špecifikácie:

  • Štandardná úložná doba: 7 dní
  • Doba dodania: 3-4 pracovné dni
  • 1 pokus o doručenie, potom je zásielka uložená na dodacej pošte

Reklamácie:

V prípade poškodenia je reklamáciu nutné podať najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení zásielky na akékoľvek

pošte. Pošte je nutné dodať tovar + obalový materiál.

 

123 kurýr


Doručovaní zásielky:

 

Pri prevzatí zásielky vodičom na doručenie je zaslaná adresátovi SMS s informáciou o doručovaní zásielky.

V prípade neúspešného doručenia budete informovaní emailom a máte možnosť reagovať na tento email (napr. Žiadosť o

ďalšie bezplatné doručenie, predĺženie úložnej doby, atď.)

V prípade nezastihnutia je adresátovi do schránky vhodený lístok s informáciami o zásielke Špecifikácie

 

TvarSMS:

Doručovanie: Vaz. zakaznik, dorucujem Vam zasielka "cislo zasielky" od "Nazov spolocnosti". Dobierka "hodnota" EUR. Vas doručovateľ "jmeno ridice", tel. "Telefón"

 

Špecifikácie:

  • Štandardná úložná doba: 7 dní (možno zadarmo predĺžiť)

 

  • minimálne 3 pokusy o doručenie


Reklamácie:

V prípade poškodenia je reklamáciu nutné podať najneskôr do 3 dní u Pošty bez hraníc (telefonicky, alebo emailom). Adresát si musí ponechať celý obsah zásielky + obalový materiál.